Wellness

Lorem ipsum dolor sit amet, ex sed nostro pertinax. Aeque placerat ne eum.

Latest Posts

    Sorry, no posts matched your criteria.

facebook instagram twitter

AROMASE zwycięzcą prestiżowego konkursu iF DESIGN AWARD

AROMASE zostało zwycięzcą tegorocznego prestiżowego konkursu iF DESIGN AWARD za wzornictwo. Produktem, który zdobył tę nagrodę był Szampon Płyn oczyszczający 5α Juniper Scalp za opakowanie w kategorii Zdrowie/Uroda. Każdego roku ta najstarsza na świecie, niezależna organizacja iF International Forum Design GmbHwon z siedzibą w Hanowerze, przyznaję nagrodę IF DESIGN AWARD.

Szampon Płyn Oczyszczający 5α Juniper Scalp zdobył uznanie ponad 98-osobowego składu jury, niezależnych ekspertów z całego świata. Unikalna butelka z brakującym rogiem, który zwraca uwagę na przeznaczenie produktu do pielęgnacji skóry głowy. Było 10,000 zgłoszeń z 52 krajów i to właśnie to opakowanie zdobyło nagrodę.

Na stronie https://ifworlddesignguide.com/search?q=aromase&search=aromase#/pages/page/entry/308893-aromase-5a-juniper-scalp-purifying-liquid-shampoo

Czytamy:
„AROMASE zadebiutowało na rynku międzynarodowym z przyjazną dla środowiska koncepcją produktu i wzornictwa. Marka jest znana ze zrozumienia i przewidywania potrzeb ludzi. Ten wyjątkowy projekt butelki jest pozbawiony rogu, tworząc kształt, który zwraca uwagę na produkt opracowany z myślą o pielęgnacji skóry głowy. W 2020 roku AROMASE już otrzymała, jak pierwsza marka w branży pielęgnacji włosów, certyfikat Cradle2Cradle Bronze przyznawany markom za prowadzenie biznesu w obiegu zamkniętym, bezpiecznym dla środowiska. AROMASE zdobyła również status „B Corp” za swoje wyniki społeczne i środowiskowe, co pozycjonuje ją na rynku światowym jako siłę do pozytywnych zmian.”

Nagroda iF DESIGN AWARD
Od 67 lat, nagroda iF DESIGN AWARD docenia jakość i wyjątkowy projekt. Etykieta iF jest rozpoznawana na całym świecie jako symbol wyróżniającego się projektu produktu, a nagroda iF DESIGN AWARD jest jedną z najważniejszych nagród przyznawanych w kategorii projektów na świecie. Zgłoszenia są nagradzane w następujących kategoriach: Produkt, Opakownie, Projekt komunikacja i usługa, architektura czy koncepcja profesjonalna, a także user Experience (UX) i user Interface (UI).